Hoppa till innehåll

Kvalitet och garantier

Vi på Bergströms Måleri AB har en kvalitetspolicy som vi ser som något av ryggraden i vår verksamhet. Här kan du läsa ett utdrag ur policyn:

  • Kvalitet är ett helhetsbegrepp och omfattar allt som vi kan erbjuda våra kunder, dvs allt inom både måleri, tapetsering, fönsterrenovering och totalentreprenad.
  • Kvalitet innebär för oss att både våra kunder och medarbetare blir nöjda och att vi på ett proffsigt och effektivt sätt skapar ett bra resultat av våra arbeten.
  • Kvalitet innebär även att våra anställda har en trygg och trivsam arbetsmiljö.
  • För oss på Bergströms Måleri är det viktigt att göra rätt från början. Kvalitetsarbetet är för oss en kedja från första kundkontakten till avslutandet av arbetet.
  • Vi ställer naturligtvis samma höga krav på våra leverantörer och underleverantörer som vi har på oss själva.
  • I vårt arbete använder vi oss utav egenkontroller för att säkerställa kvaliteten på våra utförda arbeten.

Vårt mål är att alltid ha nöjda kunder genom:

  • Hög kvalitet på utförda arbeten.
  • Användande av kvalitetsprodukter.
  • Konkurrensvärda priser.
  • Ett trevligt bemötande.
  • Bra dialog och kommunikation.
  • Garanterad färdigställandetid.
  • Egenkontroll i samråd med beställare.

Läs gärna mer på miljö och hållbarhet